heey

tänkte blogga lite huhu mest för att min älskade anton vill så men ah, i fredags var vi lite folk hos adam för att fira lilla anton som fyllt 18 juuu! hihih , lite senare när vi skulle hem lite senare så stötte vi såklart på en civilsnutis haha och oliver hade ju druckit lite och så hehe , men ah iaf tog mig hem efter det. fick höra några intressanta saker på morgonen dagen efter haha , ah iaf lördagen såg ut så här att jag åkte till johan högberg och träffa han och amanda där hihi vi gick till aramis typ , fett trevligt faktiskt sen efter det så blev det mys hemma hos fanny med adam anton fanny jag och lina :) hehe , nu är det en fucking söndag igen hatar söndagar ah men iaf dessan lina och chala ska komma snart eller någe så jag har precis duschat och sånt skit man gör för man vill va fräsch.. tack till alla som var medverkande i helgen <3


Söta amanda på aramis <3 hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0