Fridisen gästbloggar!((:

Heeii, storbloggarn onlyffridaa här! ;) Jag & Oliver kollar på BB & är sociala med varandra på msn. Jag tycker att han har blivit väldigt dålig på att uppdatera den här bloggen. Lixom i början var han mycket bättre & jag gissar på att det är inte bara jag som vill att han ska uppdatera mer, right?
-
Tänkte skriva några rader om Oliver bara för jag tycker han är så bra! Vi har ju haft några stunder tillsammans, både bra & dåliga! Dom stunderna jag nog aldrig kommer glömma är när vi var ute på Olivias altan & han sa: "stjärnorna är så vackra!" haha det var verkligen jätte gulligt. Och när jag & Olivia åkte hem till han helt random och jag & Oliver var egentligen "osams". Sen gick vi iväg och snackade och han vågade kolla mig i ögonen och säga exakt som han tyckte och tänkte sen krama om mig och säga förlåt. Det tyckte jag var väldigt bra gjort av han. Lixom det finns inte många sånna killar här ute som vågar säga som dom tycker isf tar dom det typ över datorn. Men nu är allt bra mellan oss, hoppas jag?! Och det känns jätte bra att vi är vänner igen. Oliver du ska veta att du är jätte bra!♥
-
Hihihi vad gullig jag är, nu ska jag skriva till han på msn att jag har bloggat åt han. Hejdå alla Olivers läsare!
-
aw! hih :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0